U servisní žádosti je možné sledovat stav, naplánované termíny, provedené servisy, komunikovat s technikem atp.
Stav servisní žádosti
Na stránce se servisní žádostí je možné sledovat její stav. Servisní žádost může být:
- Nová – nově vytvořená, zatím se jí náš servis nezabýval
- Rozpracovaná – žádost byla přidělena technikovi a je v řešení
- Uzavřená – servisní žádost byla vyřízena a čeká na své potvrzení
- Potvrzená – taková servisní žádost bude zohledněna při fakturaci
Termíny
U servisní žádosti se plánují termíny servisního zásahu. Přehled najdete na záložce Termíny. Naplánovaný termín se také odesílá e-mailovou zprávou.
Servisy
Každý provedený servis je v systému evidován a navázán na servisní žádost. Dozvíte se zde termín servisu, popis servisu, zda byl proveden vzdáleně, jestli se bude započítávat doprava, případně zda bude fakturován. Samozřejmostí je jméno servisního technika, který servis provedl.
Zprávy
O servisní žádosti můžete s námi komunikovat přímo v systému. Také z naší strany je tato vlastnost využívána pro komunikaci s Vámi a pro naše případné dotazy.
Pokud Vám pošleme zprávu dozvíte se to e-mailem, po přihlášení v horní liště a u dané žádosti na záložce Zprávy.
Zprávu pošlete jednoduše napsáním textu zprávy a kliknutím na tlačítko Odeslat.
V přehledu zpráv je i vidět, kdy si technik Vaši zprávu přečetl.